Saturday, 21 January 2012

Ceramah Imam Muda Asyraff




Sangat menyeronokkan! Penuh dgn gelak ketawa dan peristiwa yg meningkatkan lagi pengetahuan AM kita tanpa sedar ye kawan-kawan.
Dimana ada kemahuan disitu ada jalan yg terbuka luas untuk kita lalu!!!
KAD AKTIVITI SAYA HILANG SELEPAS AKTIVITI INI!!!! 
MASIH MENCARI!!! PULANGKANNNN.....


Want it back!
Aigooo!!!PULANGKAN LAH!!! PENAT KUMPUL COP AKTIVITI TU!
 Sahabat-sahabat kesayanganku!!! Masih maintain CUTE! hehehehe...
Aida & Khai telah menghilangkan diri disebalik-sebalik kerusi-kerusi dihadapan... Untung laa....
 Mummy kesayanganku yg sibuk berSMS dgn HUBBY kesayangannya!
Jgn marah ye mummy yg comel mcm DORAEMON... nnti cepat tue..
Heeee.... Syg MUMMY... Da lme x jmpe ngn mummy IRA, rindu!!! hehehe.. rinduuuu,,,,, rindu, serindu-rindunyaaaa.... Namun engkau x peduliii. oo0o0o..  Kan dah berkaroake dlm blog ni!!! Hahaha.. mmg voice out btul llaaa...
Entah lah mungkin ujian yang kecil utk sy! Nk tgok kuat x sye menghadapi ujian yg kecik cm2! Hm... tgok lah keadaan yg crowded ni. Sgt memeningkan kepala, msg2 khusyuk j dgr.. Yela tjuk pon dah syok! hahahha... korang2!!! Disebabkan kelewatan yg tidak seberapa, Kami tetap mendapat tempat di bahagian blkang... Walaupun hanya nmpak muka melalui screen projector.. Siap ade yg duduk kt koridor lgi.. pnye bersemangat msg2nye! Nampak smngat WAJA nye tue...

No comments:

Post a Comment

Funny Rainbow

Title Bar Maker